loading...
پیشگامان عصر هوشمند
بذرپور بازدید : 349 پنجشنبه 19 آبان 1390 نظرات (0)
غلامحسین بنان

زادروز : اردیبهشت ۱۲۹۰قلهک تهران

درگذشت : ۸ اسفند ۱۳۶۴ (۷۴ سال)تهران

پیشه : خواننده

دوران کودکی

پدرش کریم خان بنان الدوله نوری و مادرش دختر شاهزاده رکن‌الدوله (برادر ناصرالدین شاه) بود. از شش سالگی به خوانندگی و نوازندگی ارگ و پیانو پرداخت و در این راه از راهنمایی‌های مادرش که پیانو را بسیار خوب می نواخت بهره‌ها گرفت، اولین استاد او پدرش بود و دومین استاد، مرحوم میرزا طاهر ضیاءذاکرین رثایی و سومین استادش مرحوم ناصر سیف بوده‌اند.

فعالیت حرفه‌ای

از سال ۱۳۲۱ صدای غلامحسین بنان، همراه با همکاری عده‌ای از هنرمندان دیگر از رادیو تهران به گوش مردم ایران رسید و دیری نگذشت که نام بنان زبانزد همه شد. روح‌الله خالقی او را در ارکستر انجمن موسیقی شرکت داد و با ارکستر شماره یک نیز همکاری را شروع کرد و از بدو شروع برنامه همیشه جاوید «گلهای رنگارنگ» بنا به دعوت استاد داود پیرنیا همکاری داشت.بنان در طول فعالیت هنری خود، حدود 350 اهنگ را اجرا کرد و انچه که امتیاز مسلم صدای او را پدید می اورد، زیر و بم‌ها و تحریرات صدای او است که مخصوص به خودش می‌باشد. بنان نه تنها در اواز قدیمی و کلاسیک ایران استاد بود، بلکه در نغمات جدید و مدرن ایران نیز تسلط کامل داشت. تصنیف زیبا و روح پرور «الهه ناز» او بهترین معرف این ادعا می‌باشد. بنان را می‌توان به حق بزرگترین اجرا کننده آهنگ‌های سبک وزیری-خالقی دانست. او همچنین در کنار ادیب خوانساری از بهترین اجرا کنندگان آثار صبا و محجوبی محسوب می‌شود. استعداد شگرف او در مرکب خوانی و تلفیق شعر و موسیقی بارها ستایش موسیقی دانان معاصرش را بر انگیخته است.

ارکستر رادیو، رهبر:روح الله خالقی، خواننده:بنان، با شرکت پرویز یاحقی، علی تجویدی، مرتضی محجوبی


در سال ۱۳۳۲ به پیشنهاد شادروان خالقی به اداره کل هنرهای زیبای کشور منتقل شد و به سمت استاد آواز هنرستان موسیقی ملی به کار مشغول گردید و در سال ۱۳۳۴ ریئس شورای موسیقی رادیو شد. غلامحسین بنان از ابتدا در برنامه‌های گلهای جاویدان و گلهای رنگارنگ و برگ سبز شرکت داشته و برنامه‌های متعدد و گوناگون دیگری که از این خواننده بزرگ و هنرمند به یادگار مانده است.

در این برنامه ها، استادان تراز اول موسیقی سنتی چون روح الله خالقی، ابوالحسن صبا، مرتضی محجوبی، احمد عبادی، حسین تهرانی، علی تجویدی، و ... با او همکاری داشته‌اند. وی در سال ۱۳۳۶ در اثر یک سانحه رانندگی در جاده کرج یک چشم خود را از دست داد.

محل دفن او در امامزاده طاهر (کرج) است. از سال 1364 یعنی زمان فوت استاد شهیر موسیقی ایران تا سال 1389 سنگ قبر بنان تعویض نگردید، سال 1389 به دلیل پاره ای از تغییرات در امامزاده طاهر کرج و هم سطح سازی قبور و تعویض همه ی سنگ قبر های نزدیک صحن، سنگ قبر بنان نیز تعویض گردید و به شکل کنونی درآمد.

کتاب "از نور تا نوا" به کوشش دکتر داریوش صبور در مورد زندگی این خواننده بزرگ موسیقی سنتی ایران منتشر شده است.

همچنین کتاب "رویای هستی" به کوشش آقای شهرام آقایی پور که حاوی زندگینامه، اطلاعات متن ترانه ها، نام آهنگسازها، نت ها و عکسهای استاد بنان است توسط انتشارات پازینه تهران به زیور طبع آراسته گردیده است.

سانحه ی تصادف

27 آذر ماه 1336 وقتی بنان با اتومبیل شخصی در جاده کرج مشغول رانندگی بود با کامیونی که فاقد چراغ ایمنی عقب بود تصادف کرد و در این سانحه چشم راست خود را از دست داد و به همین خاطر همیشه از عینک دودی استفاده می کرد، شادروان ابوالحسن ورزی، دوست نزدیک بنان شعر زیر را تحت تاثیر این واقعه سرود:

بنان بعد از از دست دادن یک چشم ،از عینک دودی استفاده می کند.

 

دیدیم چو بازیگری دور زمـان را

بازیچه گرفتیم همه کار جهان را

ما از گذر عمر بجز درد چه دیدیم

تا دل بسپاریم جهان گذران را

باریست گران محنت این عمر به دوشم

تا چند کشم زحمت این بار گران را

از بهر نمایاندن غمهای نهان بود

روزی که دمیدند به تن پرتو جان را

در خرمن صاحب نظران برق بلا شد

آن شعله که افروخت چراغ دگران را

آماج بلا جز دل ارباب هنر نیست

سر خط امان داده قضا بی هنران را

می خواست که در چشم هنر نور نماند

آسیب رسانید اگر چشم بنان را

افسوس که تاریک شد آن دیده که می دید

با برق نگاهی همه اسرار نهان را 

بنان، برای معالجه به خارج از کشور مسافرت کرد و بعد از برگشت از این سفر تصمیم گرفت در مواضع هنری خود بازنگری کند. او می گفت: "من از این پس کوشش می کنم آثاری اجرا کنم که واجد وزنی شاد و شعری امیدوار کننده است. من جداً از ادامه ی شیوه ی قدیم که شباهت به مرثیه خوانی دارد خسته شده ام، البته در این زمینه سازندگان آهنگ باید با من یاری و همکاری کنند". حاصل این تصمیم اجرای ترانه های دلنشین و ساده ای است که اتفاقاً از خیلی از تصانیف آن دوره ی رادیو استوارتر و برازنده ی خواننده ی عالی مقامی چون او می باشد.

پیشگامان عصر هوشمند آثار بی بدیل این استاد جاودان موسیقی سنتی را در مجموعه ای نفیس جمع کرده و به دوستدارن موسیقی اصیل ایرانی و استاد بنان تقدیم می کند.

این مجموعه شامل :

کلیه آلبوم ها

تمامی برنامه های گلهای اجرا شده توسط استاد

مجموعه ای از اجراهای خصوصی استاد

گلچینی از بهترین آثار منتخب استاد

می باشد که لیست آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

قیمت :  3500 تومان

بذرپور بازدید : 4377 پنجشنبه 19 آبان 1390 نظرات (0)
آرشیوی بزرگ از شوهای تلویزیونی رنگارنگ قبل انقلاب در 6 حلقه DVD برای کسانی که به شوهای تلویزیونی قبل انقلاب علاقه دارند ، با کیفیت صدا و تصویر مناسب ( همون کیفیت تلویزیون زمان پخش ) شامل مجموعه کلیپ های تصویری از خوانندگان محبوب ایرانی مانند گوگوش ، داریوش ، هایده ، ستار ، شماعی زاده . مجموعه قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر میباشد ، عرضه میگردد . مجموعه شامل بیش از 250 کلیپ میباشد ....

شوهای رنگارنگ

درباره برنامه رنگارنگ

از بین 4 شوی معروف قبل از انقلاب ، رنگارنگ در سال 58 از ارشیو تلویزیون بیرون اورده شد و گفته میشود بین850 تا 900 موزیک ویدئو در این ارشیو قرار داشته است . معلوم نیست که کپی دیگری از این برنامه در ارشیو تلویزیون موجود هست یا نه . البته تلویزیون تاجیکستان و تا حدودی افغانستان ارشیو خوبی از این برنامه دارند . 3 شوی معروف دیگر چون مثل رنگارنگ از ارشیو بیرون نیومدن معروفیت رنگارنگ رو ندارند. علاوه بر استدیو جام جم تعدادی ویدئو از اهنگهای لیلا فروهر , نوش افرین , شهره , حبیب , طوفان و..... در لوکیشن هایی مثل پارک جمشیدیه ( سنگی) و محوطه استخر نمایشگاه بین المللی تهران فیلمبرداری شده اند . رنگارنگ را میتوان یکی از با ارزش ترین کارهای تلویزیون ایران نامید . در ادامه تصاویری را که از این مجموعه جهت مشاهده کیفیت و حال و هوای مجموعه تهیه شده اند قرار میدهیم


هنرمندان حاضر در این مجموعه

گوگوش ، مرجان ، نوش آفرین ، شهره ، داریوش ، لیلا فروهر ، ابی ، ستار ، رامش ، حمیرا ، شکیلا ،هاید ه، مهستی ، حبیب ، پوران ، نلی ، فرهاد ، کورش یغمایی ، شهرام صولتی ، شهرام شبپره ،عارف ، فرزین ، مارتیک ، فرشته ، گیتی ، بتی ، طوفان ، مرتضی ، نسرین ، سلی ، عماد رام ،عهدیه ، شماعی زاده ، ایرج ، دلکش ، ویگن ، شاهرخ ، هنگامه ، بهروز مقدم ، رقص جمیله


مجموعه آهنگ های قدیمی ایرانی مجموعه ای است که توسط فروشگاه اینترنتی سریال وی تهیه شده است و شامل بهترین و ماندگارترین آهنگهای دهه 30 و 40 و 50 ایران و بعضاً دهه 60 میباشد . مجموعه شامل آهنگهای خواننده هایی میباشد که در آن دهه ها فعالیت داشتند و خاطرات خوشی از خود به جای گذاشتند .

در 5 دی وی دی

قیمت : 6000 تومان


این مجموعه با نام مجموعه نرم افزاری آچار فرانسه ارسال می شود
بذرپور بازدید : 384 پنجشنبه 19 آبان 1390 نظرات (0)
مجموعه ای بسیار دیدنی و خاطره انگیز از شوهای اجرا شده توسط فریدون فرخزاد
فریدون فرخزاد

فریدون فرخزاد (۱۵ مهر ۱۳۱۷ در تهران - ۱۶ مرداد ۱۳۷۱ در بن آلمان) شاعر، برنامه پرداز، خواننده، بازیگر و فعال سیاسی ایرانی معترض به حکومت جمهوری اسلامی ایران بود که به قتل رسید. قتل او به نیروهای امنیتی دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت داده شده است. وی برادر فروغ فرخزاد شاعر معاصر ایرانی بود.

زندگینامه

فریدون فرخزاد در پانزدهم مهرماه ۱۳۱۷ در چهارراه گمرک تهران متولد شد. مدتی در دبستان رازی و بعد در دبیرستان دارالفنون درس خواند و سپس به آلمان رفت. در مونیخ، وین و برلین حقوق سیاسی خواند. پایان نامهٔ خود را دربارهٔ تأثیر عقاید مارکس بر کلیسا و حکومت آلمان شرقی نوشت و با درجه دکترا (Ph.D) از دانشگاه مونیخ فارغ التحصیل شد.

فرخزاد در سال ۱۹۶۲ در مونیخ با آنیا عروسی کرد و در سال ۱۹۶۳ اشعار آلمانی وی از طرف ناشرین بزرگ کتاب آلمان به‌عنوان بهترین اشعار سال برندهٔ جایزه شد و در کتابی که همه ساله منتشر می‌شود آثار فریدون فرخزاد در ردیف ده شاعر و نویسندهٔ سال چاپ شد. در سال ۱۹۶۴ اولین دیوان شعر او (به نام زمانی دیگر) به زبان آلمانی انتشار یافت و جایزهٔ ادبیات را گرفت. سپس در ۱۰ مجموعه شعر چاپ شد که یکی از آنها عنوان بهترین اشعار یک قرن آلمان را به خود اختصاص داد. آن کتاب، در ردیف آثار گوته و شیللر قرار گرفت. شعری که دربارهٔ برلین سرود جایزهٔ ادبیات برلین را گرفت. وی عضو آکادمی ادبیات جوانان مونیخ شد و در سال ۱۹۶۶ به رادیو تلویزیون مونیخ رفت و در تلویزیون مونیخ یک سلسله فیلم رنگی تهیه نمود. در ۱۹۶۷ روی موزیک محلی (فولکلور) ایران، موزیک مدرن ساخت و با این موزیک به فستیوال موزیک اینسبورگ اتریش راه یافت که جایزهٔ اول را هم دریافت نمود. در همان سال امتحان دانشگاه خود را هم داد و در رشتهٔ حقوق سیاسی با درجه دکترا (Ph.D) فارغ التحصیل گردید. فریدون فرخزاد به جز زبان فارسی به زبانهای آلمانی و انگلیسی سخن میگفت.»

فریدون فرخزاد، به جز مدرک دکترای علوم سیاسی، شاعر، نویسنده، برنامه پرداز، هنرپیشه، خواننده و مبتکر چندین برنامه تلویزیونی، از جمله برنامه موفق «میخک نقره‌ای» در ایران بود که تعداد زیادی از هنرمندان کنونی و مشهور ایران را به مردم معرفی نمود که ستار، ابی، مرتضی، شهره و شهرام صولتی، لیلا فروهر، نوش آفرین، روحی ساوجی، سعید محمدی و ثلی از جمله آنان میباشند.

مجموعه حاضر مجموعه ای از کارهای اجرا شده فریدون فرخزاد می باشد که لیست آنها در زیر می آید.

کنسرت کانادا به سال 1992

کنسرت لندن به سال 1363

مجموعه شو های میخک نقره ای

شوهای سلام همسایه ها

مجموعه شوهای اجرا شده فریدون فرخزاد

در 5 دی وی دی

قیمت : 8000 تومان

این مجموعه با نام مجموعه بازی های فکری رایانه ای ارسال می شود

بذرپور بازدید : 254 پنجشنبه 19 آبان 1390 نظرات (0)

شهر قصه - بیژن مفید

شهر قصه ( ۱۳۵۲)

كارگردان : منوچهر انور

 نویسنده : منوچهر انور - بیژن مفید

  نوع فیلم : فانتزی / كودكان

شهر قصه

خلاصه داستان :

قصه گوی شهر قصه (پروانه معصومی) داستان فیلی (محمد مغیلان) را بازگو می كند كه به عنوان جانوری غریبه وارد شهر قصه می شود و توجه همة حیوان ها را برمی انگیزد. روباه ( ناصر آقایی) و میمون (فردوس كاویانی) و خر (مجید مظفری) و شتر (محمد ابهری) و بز (جمشید لایق) و سگ (مهدی منتظر) با طرح نقشه ای در اندازه و جای خرطوم، عاج و سایر اعضای بدن فیل تغییراتی می دهند و سرانجام برای حفظ زیبایی و تعادل آنها را به یغما می برند. عاقبت فیل متوجه می شود كه با خوش باوری ظاهر و حتی هویت خود را از دست داده است.

شهر قصه

هنرمندان :

۱ - پروانه معصومی   ... قصه گوی شهر قصه

۲ - سینا سوزنی    ....       

۳ - سهیل سوزنی   ....       

۴ - محمد مغیلان   .... فیل

۵ - ناصر آقایی     .... روباه

۶ - بهرام كیانی     ....       

۷ - محمد كلاهدوز             ....       

۸ - فردوس كاویانی .... میمون

۹ - جمشید لایق     .... بز

۱۰ - مجید مظفری             .... خر

۱۱ - زهره اصلان پور ....  

۱۲ - محمد سادات ابهری      .... شتر

۱۳ - مهدی منتظر .... سگ

۱۴ - منوچهر جهانگیری ....            

۱۵ - حسین فرود   ....

مشخصات فیلم :

مدت فیلم  .... 110  دقیقه

كشور     .... ایران

زبان       .... فارسی

رنگ      .... رنگی

صدا       .... Mono

  شهر قصه

قیمت : 5000 تومان

بذرپور بازدید : 390 چهارشنبه 18 آبان 1390 نظرات (3)

 

 

ایرج بسطامی

بیوگرافی زنده یاد ایرج بسطامی

 

ایرج بسطامی در اول آذرسال ۱۳۳۶ در شهر بم کوچه باغ جعفری، منزل پدری و جد پدری که قدمت ۱۲۰ ساله داشت متولد شد. وی از ۵ سالگی به خواندن آواز علاقه داشت و هر یک از اعضاء خانواده از جد پدری گرفته تا پدر بزرگ و پدر در زمینه خواندن آواز و نواختن سازهای مختلف تجربه داشتند.
ایرج در کنار آنها با اصول موسیقی آشنا شد. سپس به فراگیری دستگاه*های موسیقی نزد پدر خود پرداخت و از سنین نوجوانی تحت تعلیم عموی بزرگوارش ( یداله بسطامی ) قرار گرفت که به رهبری ایشان گروهی با همکاری ( برادران بسطامی ) ایجاد گشت که در رادیو و تلویزیون آن زمان و اردوهای رامسر اجرای برنامه داشتند.
بعد از فوت یداله بسطامی، ایرج برای فراگیری آواز و ردیف*های آوازی نزد استاد شجریان آمد و با وجود مشکلات و مسافت راه به عشق فراگیری آواز، رنج مسافت ۲۴۰ کیلومتری رفت و برگشت بم ، تهران را به جان می خرید.
پس از چندی ایشان اتاقی در محله پامنار تهران اجاره کرد. به دلیل وقایع انقلاب تمرین*های آواز برای او بسیار دشوار بود. اما وی تا آنجا که می توانست به این تمرین*ها ادامه داد.
بعد از تعلیمات استاد شجریان، عصر یک روز شنبه، در منزل استاد شجریان با استاد پرویز مشکاتیان آشنا و نزد ایشان به فراگیری تلفیق شعر و موسیقی پرداخت و اولین نوار خود را که افشاری مرکب بود با همکاری استاد مشکاتیان به جامعه هنری عرضه داشت.
ایرج بسطامی در سن ۴۰ سالگی به اوج فعالیت هنری خود رسید و در طول چهارده سال فعالیت هنری خود یازده کاست به جای گذاشت.
او به دور از جنجال و هیاهوی هنری در شهرستان بم و استان کرمان به تدریس آواز و سرپرستی خانواده برادر مرحومش ( نصرت*الله بسطامی ) پرداخت (* که تنها بازمانده این خانواده پس از فاجعه بم دختری است به نام « خاطره » )
سرانجام در پنجم دی ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و دو، در زلزله خونین بم، طاق آمال شیفتگان صدای داوودی ایرج به همراه ستون های ارگ بم فروشکست و ایرج را با خود تا آستان دوست بالا برد.
ایرج بسطامی در عین حال که از صدای رسا، پر وسعت و مستقل برخوردار بود. شخصیت و هویت آوازی منحصر به خود داشت به این سبب آواز او تنها به خودش شبیه بود.

روحش شاد.

این مجموعه شامل تمامی آلبوم های منتشر شده زنده یاد ایرج بسطامی می باشد .
آلبوم افشاری مرکب
آلبوم افشاری مرکب
تصنیف الا یا ایهاالساقی از این آلبوم را می توانید از اینجا دانلود کنید

آلبوم افق مهر
آلبوم افق مهر
آلبوم بداهه خوانی و بداهه نوازی
آلبوم بداه خوانی و بداهه نوازی
یکی از قسمت های زیبای این آلبوم را می توانید از اینجا دانلود کنید
آلبوم بوی نوروز
آلبوم بوی نوروز
تصنیف زیبای بوی نوروز را می توانید از اینجا دانلود کنید
آلبوم بی کاروان کولی
آلبوم بی کاروان کولی
تصنیف بی کاروان کولی را از این آلبوم می توانید از اینجا دانلود کنید
آلبوم تحریر خیال
آلبوم تحریر خیال
تصنیف زیبای رویای دریا از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید
آلبوم خزان و آرزو
آلبوم خزان و آرزو
آلبوم رقص آشفته - گلپونه ها
آلبوم رقص آشفته - گلپونه ها
تصنیف ماندگار و زیبای گلپونه ها را از اینجا دانلود کنید
آلبوم سکوت
آلبوم سکوت
تصنیف بسیار زیبای سکوت را از اینجا دانلود کنید
آلبوم ظهور
آلبوم ظهور
تصنیفی زیبا از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید
آلبوم فسانه
آلبوم فسانه
تصنیف بسیار زیبای فسانه را از اینجا دانلود کنید
کنسرت راست پنجگاه
تصنیف دیدم صنمی از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید
آلبوم مژده بهار
آلبوم مژده بهار
تصنیفی از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید

آلبوم موسم گل
آلبوم موسم گل
تصنیف موسم گل از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید
آلبوم وطن من
آلبوم وطن من
تصنیف زیبای وطن من از این آلبوم را از اینجا دانلود کنید

قیمت : 3000 تومان

فرمت : MP3

این مجموعه بی نظیر را به تمام دوستداران زنده یاد بسطامی و علاقمندان موسیقی سنتی پیشنهاد می کنیم.

بذرپور بازدید : 551 سه شنبه 03 آبان 1390 نظرات (0)

بزرگترین آرشیو برنامه های رادیویی

رادیو گلها

برگ سبز (282برنامه)- گلچین هفته (98 برنامه) - تكنوازان (459 برنامه به همراه تکنوازی های اساتید) - گلهای جاویدان (49 برنامه) - گلهای تازه (291 برنامه) - گلهای صحرایی (55 برنامه) - گلهای رنگارنگ (432 برنامه) - یك شاخه گل ( 348 برنامه)

 

با نام برنامه گلها یاد روزهاى با شکوه موسیقی ایرانی زنده میشود

 

گلها (گلهاى آواز و موسیقى‌ ایرانى‌) شامل بیش از ۱۶۰۰ برنامه رادیویى بود که در ظرف ۲۳ سال، از ۱۳۳۴ تا ۱۳۵۷ (۱۹۵۶ تا ۱۹۷۹م)، پخش میشد. این برنامه‌ها شامل شرح ادبى‌ و دکلمهٔ شعر همراه با موسیقى‌ بود و در میان آنها قطعه‌هاى تکنوازى هم وجود داشت. طى‌ بیست و سه سال پخش این برنامه‌ها از منتقدان برجستهٔ ادبى‌، گویندگان مشهور رادیویى، خواننده ها، تصنیف سازان و موسیقى دانان ایرانى‌ براى شرکت در آنها دعوت میشد. برنامه ها فقط نمونه‌هاى عالى‌ موسیقى‌ نیستند، بلکه نمونهٔ والاى بیان هنرمندانه و ناب ادبى‌اند. اولین مشخصه برنامه گلها اصالت و موسیقى اصیل ایرانى بود و مهم تر اینکه تکرار مکررات نبود، بلکه پدیده جدیدى بود که به صورت تلفیقى از شعر و موسیقى ارائه مى شد. چندین دهه از تولد نخستین برنامه گلها می گذرد اما همچنان تازه و شاداب در روح و جان عاشقان موسیقی نفوذ می کند و آنها را با خود به دنیای لطافت و احساس عمیق شاعرانه سوق می دهد.

رادیو گلها

گلچینی از آثار برتر اساتید موسیقی

این مجموعه را هیچ کجا پیدا نخواهید کرد

دوران طلایی و درخشان موسیقی ایران

تعدادی از هنرمندان این مجموعه :

بنان
فریدون فرخزاد
آرتوش
عبدالوهاب شهیدی
ادیب خوانساری
امیر رئیسی
استاد شجریان
داریوش رفیعی
عماد رام
حسین قوامی
هوشمند عقیلی
حسن گل نراقی
استاد ایرج
ایرج بسطامی
جلال تاج اصفهانی
جمال وفائی
جمشید شیبانی
جواد بدیع زاده
کوروس سرهنگ زاده
کوروش یغمائی
محمود خوانساری
منوچهر سخائی
منوچهر همایون پور
مسعود بختیاری
محمد نوری
رامش

بزرگترین آرشیو برنامه های رادیویی گلها

لیست مجموعه باارزش گلها در فروشگاه اینترنتی پیشگامان عصر هوشمند

دی وی دی شماره 1 : برگ سبز 1 شامل 177 برنامه

دی وی دی شماره 2 : برگ سبز 2 شامل  105 برنامه – گلچین هفته 1 شامل35 برنامه

دی وی دی شماره 3 : گلچین هفته 2 شامل 63 برنامه – گلهای جاویدان 1 شامل 40 برنامه

دی وی دی شماره 4 : گلهای جاویدان 2 شامل 90 برنامه - گلهای رنگارنگ 1 شامل 144 برنامه

دی وی دی شماره 5 : گلهای رنگارنگ 2 شامل 162 برنامه

دی وی دی شماره 6 : گلهای رنگارنگ 3 شامل 126 برنامه - گلهای تازه 1 شامل 42 برنامه

دی وی دی شماره 7 : گلهای تازه 2 شامل 149 برنامه- یك شاخه گل 1 شامل 57 برنامه

دی وی دی شماره 8 : یك شاخه گل 2 شامل 193 برنامه - گلهای صحرایی شامل 55 برنامه 

دی وی دی شماره 9 : یك شاخه گل 3 شامل 98 برنامه - تكنوازان 1 (به تفكیك نوازندگان ) احمد عبادی – به یاد صبا – بهزاد فروهری – بیجه خانی –– بیژن مرتضوی - عماد رام – فرامرز پایور – فرهنگ شریف – تكنوازان قانون – حبیب اله بدیعی – هفت پیكر – هوشنگ ظریف - جلیل شهناز

 

دی وی دی شماره 10 : تكنوازان 2 (به تفكیك نوازندگان : حسن کسایی – خضری (دوتار) – همایون خرم وناصر افتتاح –  اسداله ملك – مجد – مشكاتیان – میثاقیان – مرتضی محجوبی –  موسوی – پرویز یاحقی - حمید متبسم – شهرداد روحانی – شمس – یوسف فروتن و ... بیژن مرتضوی - تكنوازان 1 (برنامه اصلی) شامل 99 برنامه

 

دی وی دی شماره 11 : تكنوازان 2 (برنامه اصلی) شامل 360 برنامه

دی وی دی شماره 12 : گلهای غربت 1 ، 2، 3، 4 و 5 – گلهای رنگارنگ منتخب چند خواننده (عبدالوهاب شهیدی ، شجریان و هایده – الهه – قوامی ، همایون خرم و نجاهی – قوامی و مرضیه – گلپا – مهستی و ستار – محجوبی ، وزیری ، تجویدی ، ورزنده ،بدیعی و ناصر افتتاح – تورج نگهبان ، الهه ، ایرج ، جلیل شهناز و همیون خرم ) –موسیقی ایرانی شامل 88 برنامه  -  شاخه گلی در غربت 1 و 2 ( احمد آزاد ، آوازه خوان ) و سه برنامه دیگر –تكنوازی های مختلف در دستگاه های ایرانی شامل 53 برنامه – شاخه گلهای شماره 1،2،3،4،5،6،7،8،9،10،12،14 و 20 استاد بنان

به همراه 2 هدیه با ارزش در قالب 2 دی وی دی كه محتویات آن به شرح زیر است

دی وی دی  شماره 1

50 سال موسیقی ایران

فایل صوتی مجموعه 50 سال موسیقی ایرانی كه در فروشگاه ها به قیمت 2 تا 5 هزار تومان به فروش می رسد. لیست این مجموعه بی نظیر را از اینجا دریافت کنید.

هوشنگ ابتهاج

فایل صوتی آشنایی با هوشنگ ابتهاج - برای دیدن سایر آثار استاد ابتهاج اینجا کلیک کنید

ارکستر گلها

فایل صوتی برنامه اركستر گلهای 

از هر خواننده ای آهنگی

مجموعه بسیار با ارزش از هر خواننده ترانه ای ( از قمر تا ... ) در 6 پوشه كامل
برنامه رادیو ایران در 3 برنامه به مدت 2 ساعت و 46 دقیقه
مجموعه بزم موسیقی ایرانی در 4 پوشه
مجموعه چاوشی 1 تا 12
مجموعه ساز و سخن ( آشنایی با دستگاه های موسیقی ایرانی بصورت صوتی)
نرم افزار کنجور - متن کامل دیوان اشعار شاعران بزرگی چون : ابوسعید ابوالخیر ، اقبال لاهوری ، امیر خسرو دهلوی ، انوری ، اوحدی مراغه ای ، بابا طاهر - پروین اعتصامی - جامی - حافظ ، خاقانی ، خواجوی کرمانی ، خیام ، رودکی ، رهی معیری ، سعدی ، سنایی ، سیف فرغانی ، شهریار ، شیخ بهایی ، شیخ محمود شبستری ، صائب تبریزی ، عبدالواسع جبلی ، عبید زاکانی ، عراقی ، عطار ، فخرالدین اسعد گرگانی ، فرخی سیستانی ، فردوسی ، فروغی بسطانی ، فیض کاشانی ، محتشم کاشانی ، مسعود سعد سلمان ، ملک الشعرای بهار ، منوچهری ، مولوی ، ناصر خسرو ، نظامی ، وحشی بافقی ، هاتف اصفهانی ،
فایل صوتی و تصویری كامل مجموعه رستاك
مشخصات كامل 158 برنامه یك شاخه گل و 122 برنامه برگ سبز به صورت فایل Pdf
          نمونه ای  از این فایل را می توانید از اینجا دانلود کنید.
مجموعه 35 برنامه از نوای نی
مجموعه نوایی از موسیقی ملی


دی وی دی شماره 2

فایل PDF كتاب نظری به آثار شناخته شده هنرمند و آهنگساز فقید و برجسته موسیقی ملی ایران ، شادروان روح الله خالقی در 97 صفحه

توضیحات كامل دستگاه های موسیقی ایرانی در قالب یك فایل PDF یازده صفحه ای

مقاله بسیار جامع در باره داود پیرنیا مؤسس برنامه گلها در 21 صفحه

نگاهی كامل به آلبوم رندان مست استاد شجریان در قالب یك فایل مصور PDF در 5 صفحه

فایل PDF متن تمامی آثار اجرا شده استاد شجریان و همایون شجریان با قابلیت جستجو در آثار در 70 صفحه بسیار با ارزش

فایل صوتی اجرا های خصوصی استاد محمدرضا شجریان شامل 28 پوشه به حجم : 1.20 گیگابایت

برنامه های رادیویی گلهای اجرا شده با صدای ایرج ، در 12 پوشه به حجم : 433 مگابایت

برنامه های رادیویی گلهای اجرا شده با صدای گلپا در 4 پوشه به حجم : 565 مگابایت

فایل تصویری برنامه یادی از برنامه گلها و تجلیل از داود پیر نیا با شركت خانم جین لوئیسون و داریوش پیر نیا فرزند داود پیرنیا به مدت یك ساعت

متن كامل شاهنامه صوتی  به حجم : 1.50 گیگابایت و فهرست كامل برنامه های گلها در یك فایل اكسل

این هم نمونه ای از برنامه های رادیویی (مویسقی ایرانی با همکاری ایرج و قوامی در مایه ابوعطا  )
شاد باشید.

قیمت :  20000 تومان

تعداد : 14 دی وی دی

درباره ما
فروشگاه اینترنتی پیشگامان عصر هوشمند ورود شما کاربر محترم را خیر مقدم عرض می کند. امیدواریم بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. تلفن تماس : 09355111688 ایمیل : ramin.work@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 943
  • بازدید سال : 6,947
  • بازدید کلی : 38,572
  • کدهای اختصاصی

     http://www.30cd.biz/upload_pic/1319752602.gif